امداد خودرو فعال سبزوار

امداد جاده ای، فروش لوازم یدکی، خدمات برق خودرو، تعمیر آلترناتور و استارتر و …

بایگانی فوریه, 2016

بررسی برند های مختلف از دیدگاه جی دی پاور در سال ۲۰۱۵ جی دی پاور و شرکا (به انگلیسی: J. D. Power and Associates) یک مؤسسهٔ خدماتی آماری است که در سال ۱۹۶۸ توسط جیمز دیوید پاور سومتأسیس شد. جی دی پاور در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ شد. مقر آن در تاوزند اوکس کالیفرنیا است. این مؤسسه مطالعات آماری رضایت مشتری دربارهٔ کیفیت کالا و رفتار خریدار برای صنایع مختلف از صنعت خودرو گرفته تا بازاریابی و بنگاه‌های […]

بواسطة حسین دشتی بتاريخ فوریه - 9 - 2016 تعليق واحد إقرأ بقية التدوينة

با یاد و نام خداوند منان با عنایت خداوند بیمه تامین اجتماعی امدادگران سراسر کشور در مرحله پایانی خود بوده لذا این اتفاق مهم را به کلیه اعضای محترم تبریک عرض میکنیم نکته مهم این بیمه به شرح ذیل میباشد ۱ شرکت های امدادی دیگر کارفرما نخواهند بود ۲ هر امدادگر حق بیمه خود را مستقلا” واریز به حساب انجمن خواهد نمود ۳ در هر مرحله که مبلغ واریز نگردد از لیست بیمه حذف خواهد شد ۴ پذیرش در کلیه […]

بواسطة حسین دشتی بتاريخ فوریه - 5 - 2016 إضافة تعليق إقرأ بقية التدوينة

ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری منتشر شد. این ارزیابی از کیفیت خودروها در سه ماهه اول استفاده و با نظرسنجی از مصرف‌کنندگان در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است. در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان،‌خودروی ام‌وی‌ام 110 با کسب 663 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است. پس از آن خودروهای تیبا، سایپا 132، سایپا […]

بواسطة حسین دشتی بتاريخ فوریه - 5 - 2016 إضافة تعليق إقرأ بقية التدوينة

وضعیت رضایتمندي مشتریان از کیفیت خودروها در شش ماهه دوم سال 1393 اندازه گيري رضايت مشتريان از كيفيت خودروهاي سواري در شش ماهه دوم سال 3131 با نظرسنجي از 13 هزار و 576 نفر از مشتريان 65 نوع خودرو سواري در سه ماهه اول مالکيت )پيمايش كمتر از 0444 كيلومتر( با سه روش مصاحبه تلفني، حضوري و مکاتبه اي و با خطاي نمونه گيري 2% و فاصله اطمينان 36 % مصاحبه در سراسر كشور انجام شد و براساس آن ميانگين رضايتمندي مشتريان از […]

بواسطة حسین دشتی بتاريخ فوریه - 5 - 2016 إضافة تعليق إقرأ بقية التدوينة

نتایج تحقیق اندازهگیري رضایت مشتریان از کیفیت خودروهاي سواري براي یازدهمین دوره متوالی از سوي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که در آن خودروي پورشه کاین مجدداً بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نموده است. در این تحقیق با 27589 نفر از خریداران 49 خودروي سواري که از 13 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه دوم 92 خودرو خریداري کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندي مشتریان در شش ماهه دوم […]

بواسطة حسین دشتی بتاريخ فوریه - 5 - 2016 إضافة تعليق إقرأ بقية التدوينة