امداد خودرو فعال سبزوار

امداد جاده ای، فروش لوازم یدکی، خدمات برق خودرو، تعمیر آلترناتور و استارتر و …

بررسی برند های مختلف از دیدگاه جی دی پاور در سال ۲۰۱۵

جی دی پاور و شرکا (به انگلیسی: J. D. Power and Associates) یک مؤسسهٔ خدماتی آماری است که در سال ۱۹۶۸ توسط جیمز دیوید پاور سومتأسیس شد. جی دی پاور در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ شد. مقر آن در تاوزند اوکس کالیفرنیا است.

این مؤسسه مطالعات آماری رضایت مشتری دربارهٔ کیفیت کالا و رفتار خریدار برای صنایع مختلف از صنعت خودرو گرفته تا بازاریابی و بنگاه‌های تبلیغاتی انجام می‌دهد.

این مؤسسه برای نظرسنجی‌های رضایت مشتری که روی کیفیت خودروهای نو و قابل اعتماد بودن آنها با گذشت زمان انجام می‌دهد، معروف است.

نظرسنجی‌های خودرو

بررسی قابل اعتماد بودن خودرو (به انگلیسی: Vehicle Dependability Study (به اختصار VDS)) یک مقیاس اندازه‌گیری ایرادها و اشکالاتی است که بعد از گذشت سه سال از مالکیت و استفادهٔ خودرو پیش می‌آید، درحالی‌که بررسی کیفیت اولیه (به انگلیسی: Initial Quality Study (به اختصار IQS)) مقیاس سنجش ایرادها و اشکالاتی است که در حین ۹۰ روز اول مالکیت و استفادهٔ خودرو پیش می‌آید.

مشکلات گزارش‌شده از سوی مردم از خرابی موتور و اشکالات جعبه‌دنده شروع می‌شود و تا پوسته‌کردن رنگ و اشکالات کوچک الکترونیک را شامل می‌شود.

گزارش آماری سال 2015

گزارش آماری سال ۲۰۱۵

حسین دشتی بتاريخ فوریه - 9 - 2016

یک نظر

  1. حسین دشتی گفت:

    با کیفیت تایید شده برای جگوار و هیوندای کاملا موافق هستم.

نظر بدهید :

شما باید ثبت نام ورود به سیستم برای ارسال نظر.