اختراع چرخ را میتوان یکی از بزرگترین و مهمترین اختراعات بشریت دانست که کار را برای انسانها بسیار راحت میکرد. ولی بهتر از آن را میتوان زمانی توصیف کرد که پیشرانهای غیر زنده به تولید نیرو محرکه برای حرکت درشکه یا گاری میپرداخت. همه چیز از سال ۱۶۷۸ میلادی آغاز شد، زمانی که فردیناند فربیست در چین اقدام به طراحی و ساخت وسیلهای کرد که توسط بخار کار میکرد. این خودروی اولیه تنها ۶۵ سانتری متر طول داشت و به […]
آرشیو نویسنده
هفته پیش مقالهای در رابطه با پرخرجترین و کم خرجترین برندهای خودروسازی منتشر کردیم که محصولاتشان بیشترین عرضه را در سطح جهانی دارند و در آن، کمپانی بی.ام.و با هزینه نگهداری ۱۰ ساله به عنوان پرخرجترین برند جهان و کمپانی تویوتا به عنوان کم خرجترین برند جهان معرفی شد، حال در این مقاله قصد داریم مستقیم به پرخرجترین و کم خرجترین خودروهای جهان اشاره کنیم که عموما خودروهای سدان و پرفروش را در بر میگیرد (برای مطالعه به صفحه هزینه […]
بررسی برند های مختلف از دیدگاه جی دی پاور در سال ۲۰۱۵ جی دی پاور و شرکا (به انگلیسی: J. D. Power and Associates) یک مؤسسهٔ خدماتی آماری است که در سال ۱۹۶۸ توسط جیمز دیوید پاور سومتأسیس شد. جی دی پاور در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ شد. مقر آن در تاوزند اوکس کالیفرنیا است. این مؤسسه مطالعات آماری رضایت مشتری دربارهٔ کیفیت کالا و رفتار خریدار برای صنایع مختلف از صنعت خودرو گرفته تا بازاریابی و بنگاههای […]
با یاد و نام خداوند منان با عنایت خداوند بیمه تامین اجتماعی امدادگران سراسر کشور در مرحله پایانی خود بوده لذا این اتفاق مهم را به کلیه اعضای محترم تبریک عرض میکنیم نکته مهم این بیمه به شرح ذیل میباشد ۱ شرکت های امدادی دیگر کارفرما نخواهند بود ۲ هر امدادگر حق بیمه خود را مستقلا” واریز به حساب انجمن خواهد نمود ۳ در هر مرحله که مبلغ واریز نگردد از لیست بیمه حذف خواهد شد ۴ پذیرش در کلیه […]
ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری منتشر شد. این ارزیابی از کیفیت خودروها در سه ماهه اول استفاده و با نظرسنجی از مصرفکنندگان در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفته است. در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان،خودروی امویام 110 با کسب 663 امتیاز از 1000 امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است. پس از آن خودروهای تیبا، سایپا 132، سایپا […]
وضعیت رضایتمندي مشتریان از کیفیت خودروها در شش ماهه دوم سال 1393 اندازه گيري رضايت مشتريان از كيفيت خودروهاي سواري در شش ماهه دوم سال 3131 با نظرسنجي از 13 هزار و 576 نفر از مشتريان 65 نوع خودرو سواري در سه ماهه اول مالکيت )پيمايش كمتر از 0444 كيلومتر( با سه روش مصاحبه تلفني، حضوري و مکاتبه اي و با خطاي نمونه گيري 2% و فاصله اطمينان 36 % مصاحبه در سراسر كشور انجام شد و براساس آن ميانگين رضايتمندي مشتريان از […]
نتایج تحقیق اندازهگیري رضایت مشتریان از کیفیت خودروهاي سواري براي یازدهمین دوره متوالی از سوي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که در آن خودروي پورشه کاین مجدداً بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نموده است. در این تحقیق با 27589 نفر از خریداران 49 خودروي سواري که از 13 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه دوم 92 خودرو خریداري کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندي مشتریان در شش ماهه دوم […]
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا خبر داد. سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پدیده وارونگی هوا اظهار کرد: با توجه به اینکه در نیم سال دوم پدیده وارونگی هوا را در شهر تهران شاهد هستیم، به همین منظور طرح برخورد با خودروهای دودزا از سوی پلیس راهور تشدید شده است. وی در ادامه افزود: در طرح تشدید با خودروهای دودزا در صورتی که خودرویی […]
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، یقیناً دوست داران خودرو فرق بین لاستیک زمستانی و تابستانی را متوجه میشوند ولی احتمال زیاد، خیلی از رانندگان از علائم روی لاستیک سر در نمیآورند. در ادامه به بررسی علائم و نشانههای روی لاستیک میپردازیم اول از همه، نام سازنده یا برند تایر معمولاً بزرگترین نشانه روی تایر است که در درست در وسط قرار دارد. در مرحله بعدی اندازه تایر، سرعت مجاز و میزان بارگذاری روی آن است. مانند ZR 20 Extra […]